Heminredning, Inspiration Partyliteträff

Julgodis och Partyliteträff


Idag hade jag en Partyliteträff hemma hos mig tillsammans med några vänner och deras bebisar. Det blir så där härligt rörigt med små barn i åldrarna 2 mån - 11 mån. Vår Partylitekonsult har själv två barn så hon var väl införstådd i situationen och trots ett smärre kaos lyckades vi mammor få iväg våra beställningar! Nu längtar jag efter mina ljus, som ska anlända innan jul.

Till fikat idag hade jag bakat följande:

Tomteskumsfudge. Fick tummen upp av alla! Kanske lite för söta. 

Pepparkaksknäck. Goda! Men jag tror att de andra sakerna på kakfatet lockade mer.

Mjuk lingonpepparkaka. Mycket saftig och god.

Rocky roads med skumtomtar i. Alltid populärt!

Lakritsfudge. En ny favorit som kommer att bakas inför varje jul.