Inspiration inspiration möhippa, mat möhippa, möhippanTill

Möhippa!

Igår var jag på möhippa inne i stan. Några tjejer kidnappade den blivande bruden precis innan hon skulle springa Kungsholmen runtloppet. Jag och en annan tjej hade förberett en lunch under tiden. Eftersom bröllopet kommer att vara i Italien valde vi italienskt tema på lunchen.



Jag bidrog med ruccolapajer. 
Och så fixade jag en mozzarellasallad, jordgubbar och vindruvor. 

Det var så mycket god mat! Prosciuttoskinka, pastasallad, salami, salsicciakorv och ett mumsigt bröd med en god ost till. Och bubbel till det!


Till efterrätt åt vi en chokladpavlova och en smulpaj gjord på jordgubbar och rabarber. 

Efter några timmars ätande och lite lekar begav vi oss till en studio på Sveavägen där vi spelade in en låt. Bruden sjöng och vi andra körade i bakgrunden😊 Sen tog vi tunnelbanan till Fridhemsplan där vi testade på Poledance i en dansstudio. Det var inte lätt! Man kände sig som en heffaklump men det var faktiskt väldigt roligt också😄

Jag gör ett nytt inlägg med receptet på ruccolapajen!