Inspiration, Restaurangbesök, Träning Selma spa, spa, utomhusgym

Spahelg!

Vi har varit på Selma spa i helgen, jag och min man. Det var första resan tillsammans utan barnen. Första på fem år. Selma spa ligger i Sunne och det tar ungefär 3,5 timme att åka dit med bil från Stockholm. 



Det fanns hur mycket gruppträningspass som helst att välja på!
Och så passade jag på att träna i gymet också. 




De hade även ett riktigt fint utomhusgym! Jag skickade genast ett meddelande till min hemkommun som planerar att bygga en aktivitetspark. Tänk om man hade ett sånt nära oss, det skulle vara guld värt! 
Och vi har lyxat till det också. Här med ett glas champagne till middagen!
Vi avslutade kvällen i spat. Kl.21:15 gick vi dit, 45 minuter innan de skulle stänga. Det var så lugnt och skönt, knappt några människor alls. Vi badade bubbelpool och badade ångbastu. Sen somnade vi gott.
På morgonen var det dags för hotellfrukost. Så. Gott.









Och efter frukosten körde jag ett styrketräningspass i gymet och ett gruppträningspass som heter morgonstund. Do-in. Det är en blandning mellan stretch och yoga. Finns även på Yasuragi i Stockholm. Prova nån gång, det är så avslappnande!